pigg tjej



börjar få lite ordning i rummet hemma hos pappa nu.. elleer?
nja, är rätt kaos därinne nu men det kommer!

igår var jag med elin hemma i svartlå. vi chillade, surrade och lyssnade på musik.
hon drog till stan vid två inatt så efter det pratade jag lite med elina osv och sen somnade jag väl där vid fyra.
vaknade kvart över åtta imorse av att nelson satt i sängen och tog kort på mig. skulle skjutsa mange till sävast klockan nio så flög upp ur sängen och hoppade i duschen, drog på mig kläder och styrde bilen mot harads.

nu har jag skjutsat mange till sävast och kommit till mamma precis.
tänkte lägga mig och sova nån timme innan jag ska till sävast och hämta mange och skjutsa hem han igen.

jag & gutte hade väldigt lite att göra en natt så vi satt på golvet och pimplade vin och sorterade mina smycken? haha;




elina fick sig en tatueringsmaskin i julklapp;



tomten är far till alla barnen på julafton har blivit en tradition;




lilla julafton 23 december hos bigmike;





sååja, där kom lite random bilder upp också!

nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0