-



såja.. lyckades somna om en halvtimme imorse och vaknade sen av att det var något som krafsade, gnagde och lät allmänt skumt. klev upp och sökte mig till ljudet och fick se att det i röret som går till ACn rörde sig.. så ja, antingen är det en råtta eller en fågel eller något annat skumt som försöker ta sig in i min lägenhet, det var ju mindre trevligt ja. snörde ihop mina grejer och kutade hem till towe haha! chillade med henne ett tag innan vi gick till skolan. hade genomgång inför svenska nationella innan vi fick lunch. suttit kvar på skolan och pratat med dennis, kim, daniel, stefan & mats ända till nu för hade inget bättre för mig. sitter hemma i lägenheten nu svinrädd med skorna på så ska bara snöra ihop lite tvätt och sen gå över till mamma och tvätta och ta en powernap! efter det blir det att köpa öl & pizza och traska över till towe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0