snö, sol & värme?

(bild från redovisning sista lektionen)

kom precis hem från skolan. var tuuungt att ta sig upp imorse, syd fick väcka mig ett x antal gånger innan jag tog mig upp och in i duschen. varit en helt okej dag på skolan, gick ganska fort idag faktiskt. sista lektionen redovisade vi en pjäs som man i smågrupper satte ihop själv om olika lösningar på problem i skola, familj, fritid osv. efter det skulle klassen diskutera sthlmsresan dom ska på på söndag och eftersom jag inte ska med dit så fick jag gå hem i sooolen. nu ska jag än en gång försöka plugga till samhällsprovet jag har imorgon som f.ö kommer gå åt helvete eftersom inget fastnar. sen kommer elin och ska färga mitt hår och efter det är det väl bara begrava sig i samhällsboken resten av kvällen framtill sista avsnittet av andra avenyn börjar, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0