festivaler


ja herrrrregud vad många festivaler & konserter det finns jag vill åka på i sommar. hur ska detta gå ihop egentligen?! är ju bara välja och vraka, så länge ekonomin & ledigheten tillåter så att säga. några jag vill på:


























jaaa.. det där var några st ja. sen förutom dom där är det ju självklart dom här, som ni säkert redan förstod:














såååja.. var en del att välja bland ja. rätt många datum som krockar. så frågan är, vilka ska man välja? alldelens för många att välja bland iår tycker jag.. kommer bli svåra bestlut att ta.

nåja nu blev det här ett väääldigt långt inlägg med många bilder, så nu ska jag slänga mig i soffan och somna till en bra rulle och hoppas på att må bättre imorgon!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0