dööööd

kom precis in genom dörren och nu är jag så gott som död.. haha himla tur att konditionen ligger på topp!
vi gick först till suntan och solade i 16 min, sen gick vi runt alltihopa och tillbaka hit igen. tog väl 1 timme och 15 min ungefär och då gick vi INTE i lugn takt.. fyfan mjölksyra i benen sista biten. men känns faktiskt jävligt skönt att ha varit ute och rört på sig, lär sova som en gud inatt. nu ska jag iallafall duschaa så golukten från prommisen och solningen försvinner. sen ska jag röra ihop någon slags middag som kommer bestå av sallad & majskolv medan annasofia ska på frasses och trycka en burgare, är inte alls avundsjuk nej. sen får vi se vad som händer ikväll, orkar jag så tar vi nog en kvällspromenad senare ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0