vänner + packning

hunnit med mkt idag också! den här veckan har bara sprungit iväg för att det hänt så mkt. hade APU i unbyn 8-14, sen fick jag skjuts hem med min handledare. först kom elin, sen johanna & sen annasofia. vi satt och surrade lite innan elin for. sen såg jag, annasofia & johanna på bridewars och käkade mackor. efter det blev vi rastlösa så vi gick till gallerian och satte oss på CQ och surrade innan vi gick in i biblioteket och satte oss och bläddrade i tidningar på barnavdelningen. sen gick vi förbi seeme och kikade lite innan vi gick till coop. har hittat tre jackor, ett par jeansleggins och en väska som jag vill ha.... det går tungt med sparandet nu!! iallafall hämtade vi flyttkartonger på coop och gick sen hem till mig och packade lite. nu har annasofia åkt hem till sin mamma och jag & johanna ser på vänner och packar flyttkartonger. tänkte återgå till det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0