*

igår var jag med johanna, ivan & patrik hemma hos patrik! vi såg två filmer:
En ung pojke vid namn Percy Jackson upptäcker att han är en halvgud och son till den grekiska guden Poseidon. Han påbörjar en resa genom dagens Amerika tillsammans med vännerna Annabeth Chase, som också är halvgud, och Grover Underwood, en satyr, för att rädda sin mor, lämna tillbaka Zeus stulna åskblixt, och förhindra ett krig mellan gudarna.



En stad i Alaska har sett oförklarliga försvinnande under en tidsperiod över 40 år och det finns beskyllningar på att regeringen sopar undan alla spåren.

dom var faktiskt bra! johanna & ivan somnade efter första filmen så var bara jag och patrik som såg the fourth kind, som sägs vara baserad på verkliga händelser, men det tvivlar jag på. vi satt då med uppspärrade ögon blixtstilla under hela filmen haha. sen fick han skjutsa hem mig för jag vågade då fan inte gå hem efter den.
idag hade jag min första körlektion. fick lära mig lite nya saker osv, men var så jävla nervös så kan väl inte säga att det gick sådär jättebra, men det kommer väl så småningom. efter det kom pappa och hämtade mig så följde jag med på hans jobb och drack kaffe och for omkring i olika byggnader med honom. nu är jag iallafall hemma och tänkte röra ihop lite mat åt syster som kommer med halv sju bussen och ska sova här ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0