less..

haha fyfan vad less jag är. somnade typ halv fem imorse, tvingade upp mig själv halv åtta och mötte stina klockan åtta. sen när jag kommer till skolan visar det sig att jag gjort allt i det ämnet jag jag skulle jobba med idag, vilket betydde att jag fick gå hem och inte hade behövt komma förrän klockan tolv då vi ska fika på retro café med klassen. haha dom kunde inte ha sagt det lite tidigare? ååh vad less. jaja nu när jag ändå är vaken är det ju lika att fortsätta vara det. gick bara hem för att byta om eftersom jag trodde det skulle vara kyligare ut, sen ska jag tillbaka till skolan och hänga med johanna, stina & moa tills vi ska och fika.

today's;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0