så var det över

jaa då har hela boden alive veckan svischat förbi lika snabbt som alla år ännu en gång..
igår under dagen var jag och hjälpte till i mickes nya lägenhet. for och tog nåt litet flyttlass med han & jocke och sen stod jag och torkade ur skåparna osv. jag, micke, elin, putte & marie gick ut på området där kring elva nångång. satt inne på asian garden och surrade och tog en öl. gick till thaimatstältet på åhléns när det stängde klockan ett. var hemma i lägenheten kring kvart över tre. skö-ö-öönt! vaknade där kring sju första gången imorse och mådde inte sådär jättebra.. men sen somnade jag om kring halv tio och vaknade efter tolv nångång så nu är det lite bättre. tänkte klä på mig nu och gå över till mamma och hämta elinas guld, lovade henne att gå och panta in det åt henne idag. sen ska jag köpa mig nå mat och gå vidare till micke, ska bygga ihop möbler och städa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0