one tree hill

för er som inte redan visste det så kommer ju inte lucas och peyton att vara med i säsong sju,
jävligt dålig tycker jag eftersom dom har dom största "huvudrollerna" i serien.
här är artikeln:

Lucas & Peyton lämnar Tree Hill

Den amerikanska tv-stationen CW har igår bekräftat till E!News att Chad Michael Murray och Hilary Burton lämnar serien One Tree Hill.

För alla One Tree Hill fans över världen släppte igår kanalen CW det sorgliga beskedet att Chad Michael Murray och Hilary Burton inte kommer att stanna kvar inför den sjunde säsongen av One Tree Hill. Att dessa nyheter har släppts förstör ganska mycket av spänningen i serien framöver då många kan lista ut hur det kommer att sluta.

Nästa måndag visas säsongsavslutningen av säsong 6 i USA och det blir också det sista vi kommer att få se av våra älskade Lucas och Peyton.

och hilary burtons avskedsvideo:



jag tror inte att serien kommer att bli lika bra utan peyton & lucas.
meeen, det återstår väl att se om det är så eller inte, så ska inte ta ut något i förväg.
på tal om one tree hill så ska jag bänka mig framför tvn nu och nöta lite av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0