*

jahaa.. den här dagen har gått.. fort. eller?
har inte gjort ett piss idag. låg i sängen till fyra-halv fem och såg vänner med elina.
sen for hon hem till svartlå så jag klev upp och duschade & åt lite pastasallad.
sen ringde jag ivan och pratade lite, så kom han hit sen. vi gick på coop och köpte lite gotta, sen hem en snabbis och sen for vi på godis arenan och hyrde en film, madhouse blev det. så vi såg den osv och nu gick han precis.
funderar starkt på att lägga mig ner och se vänner, men det kryper i kroppen och är irriteeeerad just nu.. försöker nämligen sluta snusa så det blev en liten omställning för kroppen ja.. har snusat en ynka snusjävel idag. HEJA MIG.
aja nog om det, godnatt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0