arg..



såhär känner jag mig just nu.. är så jävla arg och irriterad så det finns inte.
och jag har inte ens något att vara arg över, seriöst nog kunde jag föreställa mig att jag skulle bli lite lätt irriterad och vara lite småsur när jag skulle försöka sluta snusa men aldrig att jag trodde det skulle bli såhär illa.. vågar ju inte umgås med någon pga mitt beteende just nu. vet inte om jag klarar det här alltså, håller på att brinna upp känner jag, harbara en bild av en snusdosa i huvudet hela tiden..

har iallafall varit med daniel & madde idag. blev faktiskt mkt bättre i kroppen då vi var ute och gick, så lär nog bli tvungen att gå ut och gå strax igen om det här ska funka. vi gick iallafall först till godisarenan och lämnade igen filmen jag och ivan såg, sen gick vi till max och satt ute och käkade och sen tillbaka till stan igen.
nu ska jag diska och försöka bli på bättre humör..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0