var ska jag börja?

känner att jag verkligen behöver skriva av mig just nu.
är himla mkt som händer runt omkring mig just nu, ovanligt mkt.
först och främst har jag skaffat en kattunge, men det har väl ingen kunnat gå miste om.
sen har jag flyttat till en egen liten etta, medan pappa, eleonor, elina & kidsen har flyttat till deras nyrenoverade villa i svartlå.
sen så har jag praktik på ett dagis i fyra veckor just nu, är inne på andra veckan just nu.
sen har det varit jätte mkt strul på skolan inför i-valen.
sen så har jag ångest, ångest, ångest över allting hela tiden, don´t know why, men det är jobbigt som fan.

så, är lite saker som pågår i mitt huvud just nu kan man säga.
och det gör att jag är helt slut på kvällarna, men kan ändå inte sova för att jag har ångest. STOR ångest.
och det jobbigaste är att jag inte vet varför, också har jag den där stora klumpen i magen som väger 1000 kg och inte går bort.
way to much.
"i´m just the girl i was born to be"
jag beöhöver dig.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0