^^,

gick segt att ta sig upp imorse.. för det första så somnade jag ganska sent igår för att elina är en nattuggla och satt och knapprade på tangenterna. vi delar ju rum nu när barnen har flyttat hit och är här varannan vecka.
sen för det andra så ringde elinas alarm en miljon gånger imorse och som vanligt vaknade hon inte av det förän jag slagit henne 3-4 gånger. så fick inte mkt till sovmorgon imorse. hade iallafall matte & arbetssätt och lärande från 10:05-12:00. och nu sitter jag här hemma och har precis ätit nudlar. ska ut på stan med johanna strax en sväng innan nästa lektion börjar om 14.25. ska hämta ut mitt paket på coop med med bedhead produkterna jag beställt :D!

får se vad den här kvällen har att bjuda på, ska nog ta hem matteboken och börja plugga till matteprovet nästa vecka så jag får in något av det vi ska ha prov på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0