¤



ååh vad jag är glad nu, har äntligen fått in lite inför provet i huvudet :)
satte mig och pluggade direkt jag kom till mamma, fixade en mindmap & anteckningar som jag kan kika på nu innan jag ska sova och innan provet imorgon, tog mig 2 timmar men det var det värt!
slipper dessutom göra om matteprovet idag sa kerstin, hade ju bara 1,5 poäng ifrån godkänt så hon tyckte inte det behövdes, kändes jävligt skönt, så nu kan jag sikta in mig på provet i matten efter lovet istl, och det ska gå bra!
imorgon sa pappa att han skulle laga något riktigt gott till middag för att det är fredag, sen skulle vi äta massa gotta och se idol, också tänkte jag hinna baka något gott :) blir mysfredag helt enkelt, passar bra.
nåväl, ska lägga mig och läsa till provet en sista gång nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en fin dag:)

Händer denna helg då?

Kramar

2008-10-17 @ 14:13:42
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hej, hoppas du får en trevlig helg! (:

2008-10-17 @ 15:16:52
URL: http://metrobloggen.se/owa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0