^^

fick studiebidraget idag, det var efterlängtat! gick direkt och fyllde på mobilen med 200 kr, ojoj så skönt attn äntligen kunna ringa och svara på alla sms som kommit under dagarna jag varit utan pengar OCH gratis sms.
såå nu har jag alltså bara 800 kr kvar på kortet och jag är skyldig elina 320 kr, så då har jag bara 480 kr kvar på kortet och de ska då räcka till alla julklappar jag har kvar att shoppa, blir tiiiiight...
nåja tänkte he mig ut på stan nu och se om jag kan hitta någe fint.
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, pengar är inte kul. själv vart man också "rik" idag. csn in på kontot. som man ska betala räkningar med, köpa mat för...helt enkelt leva för. så dom är snart slut haha. :P



ha en fin dag, kram emma

2008-11-25 @ 14:44:33
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0