the secret is still my own

jag är helt slutkörd.. skulle kunna somna här och nu om jag ville.

jag och elina gick till biblioteket efter fem tiden och lämnade igen tre böcker, hade fått en räkning på 300 kr, inte bra.. sen gick vi till mormor, elina åt lite och jag satt och surrade lite med mormor. sen gick vi till ola och grattade honom, åt tårta och bulla och pratade på en stund! var trevligt.

sen gick jag och elina till coop och köpte feta ost och gurka, sen hem till mamma och gjorde jättegoda mackor :)
såg sen ugly betty och efter det desperate housewifes.

börjar jobba halv åtta imorgonbitti... om det blir fint väder ska jag och elina städa ur pappas bil och måla altanen, annars har jag ingen aning vad vi ska göra.

17 skoldagar kvar nu, såååååå skönt!
hoppas tiden går riktigt fort för jag är så less så jag vill spy..

sängdax nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0