sunday

jahaaaa, sol & värme hela dagen lång, såhär bra borde livet alltid vara.

jag & elina gick till mamma kring halv tolv, sen gick vi över till mormor där även gunilla, cengiz, micke, helena, curt, samuel & noel var :) sen kom kinna & lennart också förbi och drack kaffe.

och nu sitter jag och väntar på mamma & mormor som är på matstället och fixar två kebab, ska hem till mamma sen och plugga osv, sen ska hon få massera mina onda axlar :) och efter sanningens ögonblick ikväll blir det dusch och godnatt.. skola imorgon, känns inte sådär "jätte" kul när jag inte varit där på sisådär 7-8 veckor..

puss

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=josefinelundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0