ben & jerry´s

har varit och skjutsat mormor till kallax för någon timma sedan.. och jag får ännu en gång vara nervös över att en släkting ska flyga...

har iallafall nyss varit på coop med elina och köpt popcorn & ben & jerry´s, blir en filmkvällll med mys tillsammans med elina :)

imorgon är min plan att gå och kika på balen, sen ska jag på vasallens personalfest ute på A8, kommer nog bli kul hoppas jag :)

jag fick veta idag att jag bara har en lektion på måndag, sen har jag inga lektioner tisdag & onsdag, och fredag är sista dagen i skolan för den här terminen, guuuuud så skönt!!!! men börjar ju jobba sen den 9e så blir väl inte ledig så mkt men, bättre det än ingenting :)

ska slå på en movie med elina nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0