dåligt med update

har varit lite dålig på att uppdatera här i helgen, har varit ganska fullt upp.

bilder från fredag:


fredag var vi först hemma hos fanny, det var jag, elin, rosita, evalena, fanny, bea, sanne & sofia :)
vi gick ut mot området strax före tio för sofia skulle se ola uppträda på stora scenen.
fredagen var ganska misslyckad, hade inte alls lika kul som jag trodde att jag skulle ha, så jag och rosita gick till frasses och käkade kring tolv och efter det gick jag hem och sov.

bilder från lördag:


lördagen blev där emot mer lyckad än fredag :)
började kvällen hemma hos elin, var jag, evalena, rosita, elin, jeppe, fanny, bea, sofia, sanne, carro x2 :)
gick mot området kring halv 11-11 tiden, åkte lite karusell osv.
gick mot stan kring två tiden, träffade en kille från öland & en kille från gbg, var ute med dom, evalena & elin till 5-halv 6, var i smörblomman osv, sen gick dom hem till sitt och jag, evalena & elin gick hem till mig och sov.

igår vaknade vi kring tolv, jag och evalena gick runt stan och försökte få i oss en french hot dog, men var slut på statoil & ok så tillslut beslutade vi oss för att gå till korvmojjen, gick sen hem till mig, elin kom sen också, vi for och köpte lite gotta, sen hem till mig och chillade, elin for kring halv nio ungefär, evalena for hem med halv tio bussen. sen la jag mig och sov.

idag klev jag upp kl sju och duschade, for till nya jobbet på a8 kring halv åtta, väntade till strax före nio men p-o och robert kom aldrig så pappa skjutsade hem mig, så nu ser det ut som att jag ska få vara ledig idag om dom inte dyker upp i stan efter lunch, så tänkte lägga mig och sova en stund nu. sen får jag se vad jag hittar på, ska iallafall till farmor & farfar och äta middag halv fem, sen ska jag till sunderbyn och hälsa på sören som fortfarande ligger kvar där.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0