jobb & flytthjälp

      +        

började jobba någon gång efter klockan åtta idag, och tro det eller ej, men på 2 dagar har jag, erik & robert klippt hela a8 området, med handjagarn, traktorn & trimmern! känns götttt att äntligen få sova ut imorgon :)
och helt ärligt, 2 jobbdagar i veckan resten av sommaren är faktiskt inte så farligt, pengar är pengar.

nåväl, direkt efter jobbet for jag, pappa & erik och hämtade upp elina, sen direkt hem till eleonor och hjälpte henne att flytta hennes möbler till ett ställe eftersom hon & pappa inte vet hur det blir med huset i bogärdan ännu, vi tömde en lägenhet med 4 rum och kök på 140 kvadrat på 2 timmar, det känns i kroppen kan jag lova.. men nu är det iallafall överstökat, så då är det bara våran flytt som återstår, vilket blir mindre kul..

imorgon är jag iallafall LEIDG, det betyder sovasovasova.. får se hur jag spenderar dagen imorgon, men ska iallfall in på smycka på linskoll.

och i helgen far jag till moa i luleeeeeå :) kommer bli niiiiiiice.
nu ska jag se en till film med elina, vi såg nyss the whole nine yards, sen sova :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0