nu närmar det sig..

okej jag fyller år om 37 dagar?!?!??!!! inte för att det är någon ålder jag ser framemot direkt men vafan, ett år närmare arton iaf! fan vad fort tiden går när man har kul.... eller kul & kul kan jag väl inte riktigt kalla det alla gånger, det går som en berg&dal bana ungefär, men det är helt okej!

annars då, skolan har som sagt kört igång och det känns förjävla tråkigt, men det är bara ta dagen som den kommer! har dock inte fått svar angående bytet av linje, skulle senast ha fått det idag, men men det kommer väl, jag får vänta, men börjar fundera på att hellre gå kvar på op nu och läsa grundämnerna + musik, idrott & data istl för att hoppa in där nu, så hoppar jag in efter sommaren på bf istl, blir nog bäst så skulle jag tro, annars får jag inte mkt till sommarlov, då blir de till att plugga igen allt jag missat under ett halvår + att jag ska sommarjobba i fyra veckor, vilket inte låter så kul om ni frågar mig så jag står nog över!

här hemma händer det förövrigt inte mkt, men säg mig då det någongång har hänt mkt i boden?! haha... jaja... en vacker dag kanske man bor utomlands elr liknande, skulle inte sitta helt fel :)

men ser framemot hemavan på sportlovet iaf, sen far jag dit igen i en vecka under vecka 15, sen seitivaare någon långhelg i vinter från ons-sönd med macke & familj + släkt, sen blir det nog att klämma in ammarnäs under påsk skulle jag tro, blir nog trots allt en bra vinter :) men ser mest framemot sommaren, inte för att jag har några planer direkt men sommaren är ändå bäst :)

men men, nu blir det att plugga till det stora jävla engelskaprovet vi har den 23e januari, sen se andra avenyn, ugly betty & i huvudet på gynning, blir nice :) haha btw, såg singing bee då det hade seriestart i söndags, fyfan vad bra det är, kommer följa varje avsnitt, tack för det!

puss!

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0