this is for you

jaaaag har ont i magen som bara fan, haft det ända sen igår kväll, tog en miljon tabletter igår men inte fan hjälpte det, legat vaken i stort sett hela natten och haft så jävla ont så det är fan inte sant, så blev med andra ord ingen praktik för min del idag, har bara legat i sängen och sett vänner-avsnitt och sovit!

klev precis upp ur sängen, har inte fått i mig mat heller, en ynka liten hamburgare utan bröd kring halv fem-fem tiden, that´s it.  ooooccch det suger ganska hårt ska jag be om att få tala om...

så imorgon?, blir det lite festligheter, och troligtvis på lördag också, jag har ju fyllt år så tänkte ha lite roligt då!
och grattis sanne som blir stor tjej idag ;) aaanyyway, praktiken på förmiddagen imorgon, sen hem och äta snabb lunch, sen till skolan och ha svenska och musik, sen hem och duscha och fixa och sen bär det iväg på lite fest, kommer bli en rätt bra helg känner jag på mig, och hoppas på!

sen måste jag även ägna mig åt packning och plugg på lördag, far nämligen till hemavan söndag-fredag, blir myyyys att komma bort ett tag, och få sista lediga helgen hemma i boden sen!

nuuu, ska jag fortsätta se vänner, är så jävla inne i det, bästa tv-serien genom tiderna, puss för den!
sen en liten dusch också,

sen vill jag ge ett STORT jävla finger åt boden, har alltid velat, har alltid gjort. TACK!

aaaand.. that´s it!
PUSS



Kommentarer
Postat av: saanne

naaw thanks josse! :):):)

2008-02-23 @ 14:53:14
URL: http://www.sannenystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0