right turrrrrrr

okeeej, jag & anansofia vaknade kring ett elr nånting igår?!
haha tråååååkigt att jag & elina försökt väcka henne hela natten/morgonen igår, hon var allt en segväckt jäääävel haha :) nåååväl, vi chillade rätt hårt, macke kom förbi och var bakis som en gris också, så vi käkade lite kött som pappa lagat till lunch, sen for annasofia hem och jag låg och såg film med macke & elina.

sen for även macke och jag packade lite inför flytten och sen såg jag film med elina :)

och idag då, hade svenska på morgonen, sen när jag var påväg hem såg jag erika komma gåendes, så jag tog med henne hem till mig, vi funderar på att gå och ta en fika på hanssons om vi inte har något bättre för oss!
börjar igen kvart över ett, idrott, sen engelska!
skriver nån rad senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0