ajajaj...

chilllllat stenhårt med elin & sis hela kvällen, sen kom även jeppe!
vi såg film, och skrattade väldans mkt, as always :)
dom drog kring tolv, så sen dess har jag suttit här och degat, håller på att bränna ut avsnitt 6-9 av heroes säsong 2 just nu, så fort det är klart ska jag krypa ner i sängen och titta på det :)

jag borde egentligen ligga och sova för länge sen för pigg är jag då inte, men kan inte sova, för mkt oro i kroppen... och ont, ajajaj... imorgon blir det nog att fara till pagla med eleonor och hennes kids, om det är inte snöstorm som det varit idag så att säga.. sen blir det väl att packa någon flyttkartong om pappa hunnit fixa det, det var visst så att vi skulle vara ute ur lägenheten den 15e februari, och därmed börjar vi alltså att flytta den 13e, två dagar på oss, kan bli lite tiiiiight... såå, blir 1,5 sista vecka här i läggan, känns kasst, huvva. :/

satans knöljävel, är inte fullt felfri från smärtor just nu alltså, nä fyfan...
ajaaa, elina ligger i min säng och snackar och mummlar för fullt just nu, så tänkte att jag också ska dra mig till sängs och dra mitt sömnen-snack också!

GRATTIS BEA 18 ÅR BTW ;) PUSS PÅ DIG!

lägger in en rad då jag vaknar!
puss

image42

Kommentarer
Postat av: oal

zöta

2008-02-04 @ 12:34:25
URL: http://olaaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0