sooool

jag ääääälskar solen, skönt att äntligen få såhär härligt väder ute!

iförrgår gjorde jag något förhastat haha, mamma ringde mig när jag var och solade på mormors balkong..
hon sa: - kom hit jag har en överraskning åt dig!
jag: - vadå för nå?
hon: - du ska få pierca naveln!
så jag sprang iväg och gjorde det, stack till lite grann men blev fint :) macke var med mig också ha ha :) 

igår var jag med macke & evalena, vi hyrde chuck and larry så den såg vi, sen spelade vi mariocart och åt massor av onödiga saker med mkkkkkkkkt kolhydrater i sig... inte bra. nåväl, visste redan igår att det skulle bli bra väder idag så jag ställde väckarn på 9 imorse och somnade igår kring 2-halv 3 tiden.. gick iaf ut och gick kl nio, var dock inte lika kul att vara ute och gå själv men hade mp3n med mig så :) sen där kring kvart i tio gick jag på coop och handlade frukost och färska baguetter : ) så nu tänkte jag göra mig en baguett och sedan ha ångest för att jag inte följde med till stugan... damn it. aja får hoppas på såhär bra väder nästa helg också så löser resten sig.

ska ta med mig ett glas juice till baguetten och sätta mig och sola på balkongen nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0