seeg

usch vad trött och seg jag är idag trots att jag legat i sängen och vilat hela förmiddagen pga mensvärken...
mormor var iallafall på apoteket och köpte något som hette cyklo-f till mig som tydligen skulle minska mensvärken, och mkt riktigt, det funkade faktiskt.. iallafall nu för ett tag.

har hämtat ut mitt paket från h&m på coop nu också, hade ju råkat klicka hem i storlek 34 men det gjorde inget, dom satt bra ändå så d var ju tur :) ska slänga in en bild på hur dom såg ut sen, orkar inte d just nu.
var och handlade på coop nyss också nu när lönen kommit idag. men behövde knappt handla något så sa mormor "är du säker på att du inte glömt något nu då?" och nejnej det hade jag ju inte.. men jo, jag har redan kommit på två saker. har glömt att köpa snus & glömt att fylla på telefonen.. så måste springa iväg till kioskbaren nu strax och fixa d.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0