*

har spenderat hela eftermiddagen tillsammans med mormor, och sen mamma på ett hörn.
jag och mormor tog en fika på bodensia kring tre? satt väl där ungefär en timme, sen sprang vi in med olas klocka på smycka och sen begav vi oss hem till mamma och började med middagen. blev flintastek, grillsätt och majskolvar :)
mamma kom hem efter fem någon gång så då åt vi och sen promenerade vi till dollar store där jag fick lite grejer av mamma och mormor. gick sen hem och inväntade evalena som var på besök i stan :) vi gick till coop och sen till mormor och hämtade min matta till balkongen och sen såg vi fucking åmål.
hon gick hem till elin för en stund sen så nu ska jag gräva ner huvudet i matteboken så man klarar nationella på onsdag.
jag och mormor har iallafall bestämt att vi ska ta en tripp till luleå med 13:35 bussen imorgon, springa på stan en sväng och hälsa på hemma hos ola om han ska vara hemma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0