ett litet erkännande

jo, jag har faktiskt fuskat två gånger under tiden jag kört med GI.. men tänkte att jag inte ska köra lika hårt som förra gången nu när det bara handlar om ett par kilo :) så åt en fullkornsmacka hemma hos elin igår, och det var ju iallafall bra att det var fullkorn :) sen åt jag rostade mackor och en kaka hos frida när vi var där i torsdags :)! annars har jag hållt mig ganska bra till GI maten, men måste bara hitta några bra recept så det inte blir så enformigt. sen vet jag inte riktigt om jag kommer ha råd att äta GI mat när jag bor i egen lägenhet för det drar iväg ganska mkt i penningväg..

nu tänkte jag städa upp lite i köket och sen ska jag till mamma och äta nån mexican middag där, spännande :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0