så bra



bara tre arbetsdagar kvar.. åh jag står snart inte ut, går och räknar timmar och minuter, vilket såklart gör att tiden går mycket mycket segare... men det blir väl så när man ser fram emot något antar jag.

har iallafall inte haft mycket att göra idag på jobbet när det har öst ner regn nästan hela dagen, har fått köra med skurmaskinen inne i kraftstationen och sen inte så mycket mer, målade lite den sista timmen då solen kikade fram en sväng.. for sen till farmor & farfar och åt middag osv, och nu är jag hemma :)

hör från vardagsrummet att that ´70s show har börjat på 4an så nu ska jag bänka mig framför tvn :)
puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh, lyckliga du! :)

Det är den i siden med svart rosett, jätte söt!

Kram!:)

2008-06-24 @ 17:26:59
URL: http://shehani.blogg.se/
Postat av: Vanessa

500 kr :)

de är helt nya,! kram gumman!

2008-06-24 @ 19:20:57
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0