inside it drives me crazy

jag somnade klockan åtta igårkväll?! och sov till strax efter klockan nio imorse... känner mig verkligen inte "pigg & kry" som man ska göra.. så, som ni förstår så blev det ingen praktik eller skola för min del idag, ska bli pigg och kry till nästa vecka istl då det blir en fullspäckad vecka!
kan inte förstå att tiden gått så fort?! jag fyller år på onsdag och far till hemavan nästa söndag?
cia kommer hit ikv, hon vet inte om att jag är sjuk ännu, och har ingen tlfn så kan inte ringa henne heller.. men jag antar väl att vi kommer mysa hela kvällen med film osv.

jag fick mig en tankeställare igår, hur kan först en människa förändras så mkt pga en ny snubbe som kommit in i ens liv och sedan träffa en ny snubbe som vänder på hela cirkeln på mindre än ett halvår? vem jag talar om är förstås okänt, men jag kan fortfarande inte förstå den där stora förändringen i den här personens liv, de flesta trodde väl att hon skulle förbli "surhaggan med stort S", men det blir bara bättre och bättre om jag ska vara helt ärlig, och det tror jag väl att alla ni andra också börjar tycka nu? hennes snubbe är iallafall toppen, vet inte hur min och den här personens kontakt hade sett ut idag om hon inte hade vinkat hejdå till sin föredetta och träffat den här nya snubben.. och vad vill jag då få fram genom det här? JO, att en person kan verkligen förändras när den personen insett sina snedsteg och misstag.. jag säger bara "been there done that"

min andra fundering är, vad i helvete händer med boden?! varför har alla gubbar helt plötsligt kommit på att utöka boden så jävulskt mkt?! om vi börjar med campingen på bnäs, nya stugor varje år, alltid lika smooockfullt?! sen det här med gallerian, okej jag får faktiskt tacka gubbarna för den idén, för den här lägenheten var verkligen myy bättre än den förra, MEN, i boden? sen det här med det där "joe labero-slottet" dom ska bygga? whaaat? sen det här med lyxhotellen ute på pappas område (A8) eftersom det helt plötsligt är så jävla bra fiske här i boden? kommer tydligen dra hit jävligt många tyskaaar och ryssar? och slutligen nöjesfältet som nu också ska ta sin början? boden kommer då inte bli något nytt "sthlm-city", nu tänker ni förstås "det vet vi väl", meeen varför så stor uppståndelse av lilla staden boden? nog kommer norrmännen fortsätta dra sina semestrar i lilla boden, men vad fan är det som händer egentligen?! jag säger bara  "i´m soo confuuuused".. och det är jag mest troligt inte ensam om att vara heller.. självklart behöver vi lite nya aktiviteter hit till boden eftersom det ända man hör om helgerna är "okej nu sitter vi här i lilla boden, där det aldrig finns någonting att göra", MEN, än så länge har dom bara hunnit med att öppna ett 60-tals café ute på A8, (som har öppet på kvällarna?) vilket var en väldigt bra idé, men hallå? hur långt är det inte till A8? den superbra idén kunde dom väl ha placerat inne i staden kanske... nog kommer det säkert hänga lite folk där ute på A8 om kvällarna, men det går ju som sagt inte så bra med bussar dit ut..

nu ser jag att mina funderingar tagit upp ett stort inlägg, meen om ni har andra synpunkter än vad jag har på de här nya idéerna så blir jag ännu mer förvirrad...
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

boden e bäääääääääääst

2008-02-15 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0