utmaning

Blev utmanad av Jennifer

"Här kommer en lista! (En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!"


Vem är din käraste flickvän?
elin
Vem är din käraste pojkvän? macke & dennis
Vem litar du mest på ?  elin utan tvekan, och pappa & sis
Vem vänder du dig till när du behöver någon? elin
Vem är dig likast till sättet?  hm.. svårt, typ cia? haha
Vem skulle du vilja ta med utomlands? mina älskade vänner
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? venne
Vem var du med senast? bella, elin, & winroth, också sis igår då men :)
Vem saknar du mest? meka..
Vem älskar dig mest av dina vänner? haha ingen aning
Vad önskar du dig just nu? pengaaaaar, och en platt tv :)
Vad önskar du dig inte alls just nu? vet inte
Vad betyder mest för dig? mina vänner och min familj
Vad får dig på bättre humör? hahaha snus
Vad får dig på sämre humör? när jag läser om krig osv, och typ om hur dåligt det är i världen idag
Vad saknar du? haradsskolan
Vad är dina nyårslöften? hmm.. ska göra en lista i ett annnat inlägg, men mitt nya hälsosammare liv börjar imorgon :)
Hur vill du att din framtid ska se ut? Friskhet, familj, pengar i fickan, bra jobb, bra relationer till familj & vänner osv.
Hur vill du leva ditt liv? det vet jag inte, tar en dag i taget
Hur delar du med dig av dina känslor? vet inte om jag är så bra på det, kan nog ta ett tag innan jag öppnar mig och pratar om vad det är med mig 
Hur mår du? vet inte, okej kanske.


Jag utmanar: elina, martin, cia, fanny & elin!


Kommentarer
Postat av: cecilia

ååå :D vad roligt, jag är lik dej på sättet.. då betyder det att jag också är rolig som fan!!!!! hahaha nee skoja



Puss och kram Cia ;*

2009-01-02 @ 17:04:54
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0