nu var det ett tag sen

har varit alldelens för upptagen för att skriva här faktiskt.
för det första så var jag sjuk nästan hela förra veckan, + att jimmy har varit här sen i onsdags till ikväll så har inte haft så stor lust till att sitta framför datorn då :) i helgen var jag, jimmy, winroth och elin i byn. vi for till bredåker på nån fest men var rätt tråkigt så vi for tillbaka till harads igen, sen for vi hem och sov rätt tidigt. sen for jag och jimmy tillbaka till boden på lördagen och satt hemma hos mig hela kvällen, sen kom macke & dennis också på besök. macke fyllde ju 18 i fredags så han kom hit en sväng efter han hade varit på ice och berättade om kvällen, haha :)
och idag har jag varit på skolan, sen var jag och jimmy förbi bella en sväng och såg film osv, sen for jag och åt middag hos farmor & farfar och sen hem och såg film med jimmy innan han skulle hem till kalix.

alltså den här tjejen kan inte må riktigt bra:

HAHA fan vad jag älskar dom här killarna:



nu ska jag ta och se en film innan jag ska sova, sen imorgon ska jag på stan med elin och inhandla lite julklappar :)!
puss

Kommentarer
Postat av: YAIYA

Nu hittade jag din blogg!!!



Ah shiet. det var såå läskigt att se det där live när johan åkte ut. flera som svimmade efter programmet heheh

2008-12-02 @ 09:46:43
URL: http://ymperia.com/yaiya.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0