sjukt

jag är så jääävla trött hela tiden.. spelar ingen roll hur mkt jag sover, är ändå lika trött. har sinnessjuk smärta i kroppen också, i armar, ben, axlar, rygg, röven, nacken, huvudet, hjärtat, bröstet, magen, ögonen. en jävla pain in the ass just nu. har ju i princip alltid ont i ryggen, axlarna, huvudet och nacken, men just nu är smärtan helt jävla insane.. klarar knappt av att jobba känner jag för att jag har så sjukt ont och är så sjukt trött. jävligt psykiskt påfrestande när jag knappt orkar lyfta en stol och då ska orka underhålla en flicka på två år från 8-16/17 nångång...

faktiskt, efter att ha försökt klura ut och googlat vad min smärta, trötthet och massa andra saker beror på tror jag att jag har fibromyalgi. har i princip ALLA symptomen för den sjukdomen. men eftersom sjukdomen är så pass ovanlig och läkarna vet så lite om den tar det 3-5 år att få rätt diagnos. så att börja hålla på med sånt svammel har jag varken lust eller tid med. har jag levt med smärtan i flera år kan jag gott fortsätta med det några år till även om det aldrig varit såhär illa.

MEN nu ska jag inte sitta och skriva en hel jävla bok om hur ont jag har. börjar nämligen jobba klockan sex imorgonbitti så ska söka mig mot sängen så man orkar kriga igenom morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Ayan

ÄLSKAR DIN HEADER!

2011-09-17 @ 20:50:04
URL: http://ayans.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag känner igen mig alltför väl i det du skriver, riktigt jobbigt är det. Mina läkare skyller dock det mesta på stress men ibland undrar man ju om det kan vara något annars.



Lider med dig lite, kram!

2011-09-18 @ 17:59:15
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0