helgen

tjuupp.

har haft en awesome helg med paps! for till hotellet där pappa + hans jobb bodde vid fem i fredags. tog en drink på hotellet med pappa och hans arbetskompisar. sen traskade vi vidare till en restaurang där vi åt insaneligt god mat. efter det gick vi tillbaka till hotellet och tog nån drink där osv innan alla gick till sina hotellrum och sov. jag och pappa var dock inte trött för fem öre så vi beställde upp roomservice och hade deeptalk och såg baksmällan 2.

i lördags drog vi ut på stan och shoppade lite. sen mötte vi upp ola (som jag f.ö inte träffat sen jag flyttade hit, shame on me) och tog tunnelbanan till medborgarplatsen där vi åt på pizzahut. satt där ett x antal timmar och pratade på om allt möjligt. var riktigt roligt att träffa han och surra på! efter det for vi tillbaka till hotellet och pappa drog iväg på hockey med jobbet och jag skulle ta en powernap i typ 30 min. slutade med att jag vaknade halv åtta av att patrik ringde och ville att jag skulle möta upp han & fredrik på söder och dricka öl. såå slet på mig kläder och hoppade på tunnelbanan och mötte upp dom! riktigt roligt att träffa patrik också, som jag inte heller träffat sen jag flyttade hit! vi gick på två ställen innan vi mötte upp pappa på tcentralen och gick till the laughing duck och mötte upp några andra grabbar patrik kände. var väl där i tre timmar innan jag och pappa gick till 7eleven och shoppade lite. sen yrade vi bort oss eftersom båda var kraftigt berusade så slutade med att vi tog en taxi till hotellet. pappa somnade väl relativt fort men jag kunde dock inte sova på hela natten, trots mitt berusade tillstånd, pga pappas sjuka jävla snarkningar. så såg på tv hela natten och poade på med annat!

söndag har jag väl inte så mkt att säga om haha. den var, tung. hotellfrukost, ligga i sängen, säga hejdå till pappa och åka hem till min fina carro! jag, hon & robban käkade pizza och såg sons of anarchy innan dom rullade iväg till robban och jag slocknade på soffan ett x antal gånger. 

annars har det inte hänt speciellt mkt sen helgen. ska ringa ett jobb imorgon, är väl enda nyheten? men nu är klockan efter tolv, vilket betyder att det är onsdag, vilket betyder att det bara är två dagar tills min finafinafina älskade lillasyster kommer hit och stannar i 5-6 nätter ♥



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0