-

kanske dags att lägga in någon rad här..?
sjukt dålig på att blogga på senaste tiden ja.
har hänt och händer så sjukt mkt i mitt liv just nu så har som inte riktigt tid med det här känner jag.

jag börjar äntligen känna att jag trivs och mår bra där jag står idag. jag har utvecklats så otroligt mkt som människa under dom här fyra månaderna jag bott här. fyra månader? helt sjukt att det är så längesen jag tog mitt pick och pack och beslöt mig för att lämna boden. men det är det bästa beslutet jag någonsin tagit och det är jag så sjukt glad över. speciellt med tanke på hur boden har spårat ur nu på senaste tiden.

annars då? fortfarande arbetlös. och det här med jobb måste jag nog lägga på hyllan till efter jul med tanke på att jag ska vara hemma i 1 vecka och 3 dagar då. och tror knappast min blivande chef kommer bli så nöjd när han får höra det. har dock sökt ett jobb som sträcker sig till 22 december så vi får se hur det blir med det. sen har jag faktiskt tagit mig i kragen och börjat träna med erika på najaden. plötsligt händer det! sjukt skönt iallafall. mer då? bestämt att jag ska hyra lägenheten av carro eftersom hon aldrig är hemma. så morre och frippe ska flytta in med mig om nån vecka, kommer bli awesome att få hit ytterligare två bodenbor. 

mer än så hade jag väl inte på hjärtat för tillfället.
ska försöka bli bättre på att skriva här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0