there aint no party like an alcoholic party.

fyfaaaan.. orkar helt seriöst inte slänga upp alla bilder från resan ännu, jag är fortfarande halvt i koma. + att jag dragit på mig fetaste förkylningen också så är mööööör och seg som en zombie, life is great. men trots det kan jag inte sova..

nååväl.. har iallafall sovit hos gutte sen i söndags då jag kom hem. eller ja sovit och sovit, har väl sovit 2 timmar per natt ungefär sen gått hem kring halv sju-sju både igårmorse och imorse. tidigare idag for jag och gutte till mios möbler och bodens möbelaffär och kikade på soffbord. sen drog vi en kaffe på pappas jobb innan vi rullade mot storheden och strosade omkring i lite affärer där. sen rullade vi mot boden och drog en repa på dollar store innan han skjutsade hem mig hit till mamma. har precis suttit och betalat en massa jävla räkningar. lika kul som alltid.. ska bli kul att se hur mkt pengar som finns kvar på mitt konto imorgon, yeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0