shena

jaa.. åkte med pappa till stan halv sju imorse i vanlig ordning. hoppade av hos mamma och skulle sova 2 timmar eftersom jag började 10 men råkade visst vakna tolv-halv ett nångång så missade enda lektionen jag hade, crap.

slöade omkring hemma hos mamma ett tag, sen kom gutte förbi en sväng och chillade medan jag gjorde mig klar. efter det följde jag med han och käkade på dagoberts och sen for vi runt och gjorde lite ärenden innan han släppte mig på ok där pappa och elina väntade. rullade hem mot svartlå och städade rummet, sen gjorde jag käk till mig och elina. vi började se en film "the chaperone" men den var skum och sög rätt hårt så vi slog av den. nu ska jag strax rulla mot stan och plocka upp nille så ska vi och nå annat folk dra ut och grilla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0