kalabalik

herregud vilken jävla kalabalik det är i stan kring "jordens undergång" på lördag. sinnessjukt många som verkligen är svinoroliga över att det verkligen kommer att hända, som tror stenhårt på det. sist när samma snubbe förutspådde att jorden skulle gå under 1994 var det ju sjukt många som tog livet av sig osv, hur ska det inte bli den här gången då när så många är 100 % säker på att det verkligen kommer att hända..?

nåväl. idag då? sov rätt länge. rullade mot sunderbyn med elin och elina efter två nångång. efter det for jag och elina hem till mamma en sväng och hämtade lite grejer innan vi åkte till svartlå. käkade kladdkaka och grattade eleonor som fyllde år. sen satt vi och surrade med henne ett tag innan vi drog till harads och hämtade min tröja hos syd och tankade. annars har jag inte gjort så mkt annat ikväll. har börjat packa lite smått inför bulgarien på söndag och bara lallat omkring här hemma. tänkte försöka sova nu så jag tar mig upp. måste vara i stan senast elva imorgon för elina börjar tolv. 
gnight.





Kommentarer
Postat av: Ntherese

hejsan sötnos! anmäl dig till dagens blogg och vinn fler läsare till din sida!:)

2011-05-22 @ 18:25:11
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0