destination sunny beach: dra helvete!

haha jaa.. det blir tydligen ingen resa till sunny beach på söndag för då är tydligen jag och resten av jordens befolkning döda. fuck där rök många tusenlappar till ingenting! elleeer....!?! iallafall enligt det här:

http://www.expressen.se/nyheter/1.2438070/profeten-nasta-helg-gar-jorden-under

samma snubbe som förutspådde att jorden skulle gå under 1994, men si nä den karusellen snurrade inte alla varv. ser framför mig hur han vaknar upp på söndag och tänker; "oh snap, i'm still alive!" haha. nä, vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. vi ser väl om jag dör på lördag, om det nu är så väl så fick jag ju en sjuhelvetes resa på jorden och ska göra en sjuhelvetes bra sista kväll av den också!

just sett love & other drugs med elina (veeeet att vi är sjukt sena med det...) och jävlar vad bra den var. så har ni också heeelt glömt bort den så se den. nu ska jag se på vänner och dejta kudden så man orkar med dom sjuuuukt jobbiga skoldagarna som vi har nu såhär innan studenten.
heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0