yo

kanske ska dra till med en "normal" uppdatering om vad som pågår i mitt liv under dagarna? jeo.
först och främst så var det skola idag. hade först lektion med mari-louise och antecknade, sen rast i en timme innan vi var på en föreläsning som en snubbe från polisen & en annan random snubbe hade om vandalisering osv. efter det kom gutte och hämtade upp mig så for vi runt en sväng och surrade lite innan vi for hem till han. såg film osv och sen skjutsade han mig till retro café där jag fikade med pappa. efter det for jag hem till mamma och.. ? ja inte ett skit. hon kirrade ugnsbakad potatis & kyckling till middag så är svinjävlamätt fortfarande, och då var det ändå 2,5 timme sen vi åt... nu ska jag faktiskt göra ett nytt försök till att plugga innan jag ska se en film tänkte jag!









föressten så har jag börjat få ett extremt sug efter att börja träna på tjejgymet sen annasofia frågade om jag ville börja träna där med henne.. (intresseklubben antecknar?) dock är jag fattig som en kyrkråtta så what to do about that? mamma? pappa? någon?

Kommentarer
Postat av: Jasmine Jääskeläinen

Hej!



Titta in i min blogg, där jag skriver om dansen som är mitt stora intresse, jag är med i en dansgrupp som heter The Dancemaniacs som jag skriver mycket om i bloggen och jag skriver också om vad jag allmänt gör på dagarna. Ett stort intresse är även att sjunga, jag skriver mycket om musik och även träning, i och med att träna är något som jag gör varje dag. :)



Med Vänliga Hälsningar

Jasmine

2011-03-15 @ 21:57:36
URL: http://jasminejaaskelainen.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Jaaaa vi mååååste börja träna där såsmåningom! Ingen stress jag väntar på dig tills du har råd :)

2011-03-16 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0