today.

idag började jag dagen med att försova mig, såklart.. klev iallafall upp och gjorde mig iordning innan jag rullade ner mot stan. i LÅG hastighet vill jag lova eftersom tankmätaren började lysa redan igår då jag for från stan till svartlå. och eftersom jag är fattig som en kyrkråtta så har jag inte råd att tanka, så det var bara att chansa. men tog mig som tur var. lämnade iallafall lite grejer hos mamma innan jag gick ut på stan med gutte. sen fick vi för oss att åka och kolla på möbler så då drog vi till mio möbelind och kikade lite innan han skjutsade hem mig. efter det ringde jimmy och frågade om jag kunde skjutsa hem han till harads och eftersom jag ändå inte hade något för mig så gjorde jag det. har precis kommit hem till mamma i stan igen och nu ska jag knalla vidare hem till towe och kedjeröka, dricka redbull och surra sönder varandra, det vi är bäst på helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0