hooome

borta bra men hemma bäst? eller var det kanske hemma bra men borta bäst? jo, jag tror det.

har haft det sjuukt skönt och bra i ammarnäs. behövde verkligen en sån resa kände jag! så roligt att träffa alla igen också. hade jag kunnat hade jag åkt tillbaka på torsdag, men då har jag ju skola + jobb på lördag så det sket sig..

idag fick vi iallafall studentmössorna på skolan. känns bra. även fast jag inte gått så mkt skola pga vissa tråkiga saker som hänt i mitt liv. men är ändå glad att jag lyckats hålla mig kvar på något jävla vänster, även fast jag kommer gå ut utan slutbetyg, så är det ändå något stort för mig just för att jag trodde jag skulle vara mkt längre ner än vad jag är idag. bara själva grejen att jag orkar ta mig upp och ta mig till skolan som jag gjorde idag. så studenten kommer verkligen vara speciell för mig, med eller utan betyg pga vissa saker. om jag nu tar mig så långt, men det vill jag och det ska jag.

elina, nille & viktor har varit med mig ikväll ett tag. suttit och surrat och kollat gamla bilder. sen har jag sett big brother med pappa och surrat på med han också. har även hunnit med att städa upp i min svinstia på rummet så nu är det bara dammsugning + skurning + renbäddning kvar på listan så är allt perfekt. ska krypa ner och se en film och försöka sova nu så man orkar med morgondagen, men först ska jag ringa och surra sönder gutte som jag inte träffat på ett tag. slänger upp lite bilder från ammarnäs imorgon tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0