.



ge mig tröjan, tack.
hooofff.. idag har jag hunnit med rätt mkt tror jag? mamma slet upp mig ur sängen kring tjugo över nio. poade på framför datorn på morgonen tills rosita kom kring tio. hon fick sitta och kolla på när jag plattade håret, sminkade mig och valde kläder i hundra år innan vi vandrade vidare till danne. satt där och surrade en stund med han, linda & erik. sen gick vi och skulle kolla på balklänningar. fanns dock bara typ.. tre st? där vi kollade så var inte så lyckat. vi vinkade av linda, erik & danne och gick sen till dagoberts och åt en macka. efter det gick vi runt på stan en sväng, rosita tog en kaffe på CQ också gick vi på bolaget en sväng. sen for vi till luleå med emil & markus för att hämta emils bil och efter det hem till blacklow där jag befinner mig just nu. ska packa om lite (varit i stan sen måndags) och sen rulla ner mot stan igen för att umgås med min fina annasofia ♥ skulle tro att jag blir kvar där inatt också. mest troligt hela helgen eftersom jag har massa saker som händer i stan på schemat, blir nog en bra helg får vi hoppas. kul ska jag då ha iaf!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Sååå fin tröja med världens finaste person på!

2011-03-17 @ 18:06:11
URL: http://myimperfectlife.blogg.se/
Postat av: karin

cool blogg :D

hjälp mig med vilken OnePiece jag ska välja, kommentera gärna mitt senaste inlägg :)

2011-03-17 @ 18:32:27
URL: http://kaarriinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0