-



kom hem för en timme sen. har varit i stan en sväng och umgåtts med min fina vän gustavo efter att jag varit med towe. vi har suttit hemma hos han och pratat (fyyy vad jag saknar att vara där, var ju där 24/7 i två månader för ett tag sen), fixat lite med hans bil osv innan jag började rulla hemåt till byn.

gud vad jag tycker om den här killen! snällare, finare och omtänksammare människa får man leta efter. jag och han klickade direkt, vi har bara känt varandra sen december, men det känns som att jag känt honom i flera år. är alltid så skönt att prata med honom. är väldigt glad att jag har honom i mitt liv och han är en vän jag verkligen inte vill mista, inte för en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0