tja bloggen

det var ju inte igår nä. och som ni märker så har jag överlevt studenten! jag känner mig sjuuukt sliten efter att ha festat konstant i tre veckor.. det är tur att man bara tar studenten en gång kan jag säga för nu vill jag bara spy så fort jag tittar på en öl. så vad ska man säga om dom här tre veckorna och studenten då? det har varit dom roligaste veckorna i mitt liv. själva studentdagen är det roligaste jag någonsin gjort, jag vill göra det igen!!!! skulle lätt kunna gå tre år till på björknäs bara för att få ta studenten igen. så från och med nu kommer jag bli galen på dom som säger att dom "funderar på att hoppa av", ni vet inte vad ni missar, det är såååå värt det när studentdagen väl kommer. tålamod!

sååå här kommer ett drös med bilder från studentfirandet:




så sjukt att det redan är över?!?!
vad gör man nu...?! det löser sig.

har varit med becca ikväll! vi har största delen av kvällen befunnit oss nere i hennes tvättstuga och försökt lära oss att mangla tvätt haha. det gick väl.. mindre bra haha :) sen har vi varit ut med quila och suttit och surrat massa osv. sen kom gutte och skjutsade hem mig så stod och surrade med han ett tag också. är helt slut så nu ska jag dra igång en rulle och hoppas på att få somna i rimlig tid så jag orkar med att gå ut och gå tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0