-

tjennnna!

igååår.. minns knappt vad jag gjorde? var iallafall med annasofia en svängom. träffade nina & cia på coop så hängde med dom ett tag innan vi satte oss på gräset utanför mamma. sen blev vi less och gick och satte oss på balkongen och chillade istället innan vi gick till coop igen. sen for hon hem och jag gick och såg true blood med elina ett tag. sen for jag hem till gutte och hängde med han & becca. fick skjuts hem kring halv tolv? såg nåt till avsnitt med elina, sen kikade jag runt på internet lite innan jag la mig.

idag har jag hunnit med en hel del tror jag? klev upp strax före tio och gick på en 35 mins promenad. kom hem och åt frulle innan jag hoppade i duschen och gjorde mig klar. gutte droppade in efter ett nångång så satt vi och surrade på balkongen en stund innan vi drog en repa på stan. for ut och snurrade en sväng sen innan han släppte av mig på coop. gick och handlade lite krubb osv innan marcus kom och plockade upp mig. drog till camilla en sväng och sen drog vi tre på hanssons och tog en kaffe. sen gick vi i gallerian en sväng och lite andra affärer innan jag gick hem och åt kött som mamma grillat! efter det mötte jag upp camilla så gick vi runt träsket. träffade gutte & becca en sväng och surrade med dom. sen gick jag hem och såg true blood med elina och nu sitter jag här och kikar runt lite efter jobb i norge :) sökte jobb på norrlandståget igår också så håller tummarna!!

nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon.
ska gå runt träsket med elina & camilla kl 9!
natti!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0