Nattbloggen

Tjeeeena nattbloggen! Eller... Heter det morgonbloggen om klockan är sex på morgonen?! Ajaaa.. Idag då? Sovit dåligt som fan igårnatt, åkt på en förkylning så vaknade flera ggr av att halsen svällt igen så kunde knappt dricka så beslutade mig för att stanna hemma från skolan efter många om och men. Låg och sov till tre? Sen for jag, elin & elina till svartlå där jag gjorde klart i rummet och duschade. Efter det tog elina sitt pick & pack och drog till harads med hossen & danne och jag & elin rullade mot stan. Vi drog till micke och chillade hos han och käkade maxmat, sen drog jag till "mitt andra hem" (hos gutte) och chillade med han & dennis. Nu ligger gutte och sover på soffan och jag funderar på att gå i hans fotspår.. Är dock inte trött för fem öre så ligger i sovrummet och roar mig med att se tv och blogga från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0