Morgonbloggen

Nääämeen... Se på fan det finns en "morgon" bloggning också! (Bild från igårkväll då gabbi diskade på sitt jobb) igår vaknade jag upp hos gutte vid tolv första gången, sen drog han iväg så då råkade jag somna om men vaknade halv fyra igen då han kom hem. Vi drog på take off och käkade pizza innan vi drog vidare till johan & marri! Vi blev där säkert 4-5 timmar, men jag klagar inte det var jättekul, tog nån drink med marri, satt och pratade, chakke & lasse kom sen också. När gutte skulle hem for jag till gabbi på godisarenan och väntade på att hon skulle sluta sen for vi hem till henne och käkade chips och såg prisonbreak :) sov över här så har precis vaknat upp på en madrass på golvet! Nu tänkte vi äta frukost sen får vi se vad som händer, eller rättare sagt vad jag orkar göra, så grymt ont i halsen och täppt i näsan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0