let's have a toast...

...for the douchebags!
let's have a toast for the assholes.
let's have a toast for the scumbags,
everyone of them that i know.

tjeeena!
idag..? legat och degat och sett tv med gutte & blomman till fem typ..?
sen skjutsade jag hem blomman, plockade upp gabbi, fixade lite grejer innan vi packade in oss i bilen och rullade vidare mot svartlå. for först och hälsade på elsa (pappa farmor) och var lite social med henne, sen for vi till harads och tankade och lämnade pengar åt elina, sen till svartlå och hämtade min bräda innan vi rullade vidare mot nattöppet i klinten! jag hann dock bara åka fyra åk innan jag for och hämtade pappa & elle och skjutsade dom till pubkvällen, efter det orkade jag inte åka mer pga min förkylning och febern jag hade inatt, så for hem och surrade lite med degen, viktor, jimmy & elina som kom utanför huset istl innan jag for till pubkvällen och satt och surrade med lite folk. efter det for jag & gabbi och snörde ihop lite grejer innan vi rullade mot stan igen.
nu sitter "vi" (gabbi har slumrat till på soffan) och väntar på att klockan ska bli tre så porten till hennes mamma öppnas eftersom hon inte har nån nyckel med sig och nätet är helt fucked up så går inte att ringa heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0